Veelgestelde vragen

Mijn brievenbuspakketje is niet bezorgd, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat PostNL een brievenbuspakketje als "bezorgd" markeert, terwijl u het nog niet heeft ontvangen. Dit gebeurt vaak wanneer postbodes geen handscanner hebben om de bezorging direct te scannen. Over het algemeen wordt het pakketje dan alsnog geleverd de volgende werkdag, en anders een van de dagen erna.

Heeft u het pakketje na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.

Staat het antwoord dat u zoekt er niet tussen?

Neem gerust contact op met onze drukwerkspecialisten. Zij staan 7 dagen per week voor u klaar om u verder te helpen met deskundig advies.

Chat met een medewerker

Neem contact op met onze specialisten, u heeft direct persoonlijk contact.

Overige contactopties

Neemt u liever op een andere manier contact op?

Overige contactopties